Du har måske opdaget, at tingene ser en smule anderledes ud. Et nyt logo. En ny skrifttype. Et nyt farveskema.
Men vores forpligtelse til at sætte jer, vores rejsende, først vil aldrig ændre sig – det vil altid være sjælen i vores virksomhed.
Vores nye brand repræsenterer disse kerneværdier og udtrykker vores mission om at gå forrest i den globale omstilling til moderne og bæredygtige rejser.
Ved at gøre det rigtige. Gøre tingene enkle. Overgå dine forventninger. Hjælpe dig med at træffe de bedste rejebeslutninger. Vi ser ud over, hvordan vi planlægger, bestiller og tænker om rejser i dag.
Gøre det rigtige betyder også at se efter vores planet, så kommende generationer også kan nyde den. (Vi er allerede gået i gang – vi giver dig valgmuligheder, så du kan træffe mere bæredygtige rejsevalg. Og det er kun begyndelsen!).
Fordi vi mener, at rejser kan ændre os. Og vi kan ændre rejser.
Tag med os på næste skridt af vores rejse.
Alt du skal vide om Skyscanner.
Disse ord er fundamentet for vores brand, og du kan se dem i den måde, vi ser ud på, og i alt hvad vi gør og siger fra nu af.
Lad os starte med vores nye logo. Se det som et visuelt udtryk for, hvad vi mener. Det omfatter først og fremmest en solopgang og den positive effekt, som vi gerne vil have på rejsebranchen. Men det kombinerer også fire elementer, der reflekterer vores brands mission – optimisme, bæredygtighed, idéer og steder, der skal opleves – og hvordan vi giver dig mulighed for at opleve det hele.
For at matche den stærke følelse har vi fået et sprudlende nyt farveskema, der er inspireret af alt, hvad vores planet har at byde på. Vores palet er centreret omkring en stærk primær farve, Sky Blue, som står for klarhed og optimisme.
Vi har også en understøttende palet med varme farver, der repræsenterer de varme farver, der findes i alt fra travle byer til uberørte naturområder. Sammen repræsenterer de skønheden i vores verden – og de er en konstant påmindelse om, at vi skal beskytte den, så vi alle sammen kan blive ved med at udforske den.
Den stærke, farverige himmel, som ses verden over.
Monteverde er en by i det bjergrige Costa Rica, som er kendt for sine skove i skyerne, der emmer af biodiversitet.
Glencoe er en landsby i det skotske højland, der er kendt for sine bjerge og grønne landskaber.
Sagano Bamboo-skoven er en kæmpe have i udkanten af det vestlige Kyoto, Japan.
Kolkata er hovedbyen i den indiske stat Vestbengalen, som er kendt for sine farverige blomstermarkeder.
Erfoud er en oaseby i Sahara-ørkenen, der ligger i Drâa-Tafilalet-regionen i det østlige Marokko.
Bagan er en antik by i det centrale Myanmar, som er kendt for sit udsmykkede tempel og gyldne solopgange.
Bunõl er en by i Valencia, Spanien, som er kendt for sin årlige festival for tomatkastning, La Tomatina.
Petra er en historisk by i det sydlige Jordan, som er kendt for templet, der er hugget ud i klippevæggen.
Nara er et område i Honshu, Japan, som er berømt for sine årlige kirsebærblomster.
Abisko er en lille by i Sverige, som er kendt for at være et af de bedste steder at se nordlyset.
Valensole er en kommune i de franske Alpes-de-Haute-Provence, som er berømt for sine lavendelmarker.
Tochigi er et område af Japan, som er kendt for sin Ashikaga-blomsterpark med mere end 350 træer af arten blåregn.
Den røde strand (The Red Beach) i Kinas Panjin Shi er kendt for sine moser med mørkerøde gåsefødder.
Lake Hillier er en saltsø i det vestlige Australien, som er berømt for sit vand, der har en stærk pink farve.
Pink Beach på øen Harbour Island i Bahamas er mest kendt for sit lyserøde sand.
Der er også en ny type typografi (den hedder “Relative”, hvis du skulle være interesseret i den). Tydelig og ligetil – nøjagtig ligesom vores tilgang til alt, hvad vi laver.
Book
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
Medium
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
Bold
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
Black
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
Fotografier hjælper os både med at informere og inspirere dig – vi kan transportere dig til fjerne egne rent visuelt, mens vi også indfanger realistiske fremstillinger af mennesker og steder. På den måde kan vi udtrykke komplicerede budskaber med ét enkelt, stærkt billede.
Vi er ret stolte af vores nye stil og vores fantastiske illustrationsteam! Vi inkluderer altid lange, stærke skygger for at illustrere, hvor lyskilden kommer fra – det går hånd i hånd med vores nye logo, der er indbefattet af solen.
Ikoner spiller en essentiel rolle i vores brand ved at guide folk gennem de komplekse oplysninger, der vises på vores website og i vores app, så du hurtigt kan finde det vigtige.