Hotel Derby Barcelona

8,0
Meget godt (1706)

Flere fotosFlere fotos
Flere fotosFlere fotos
Flere fotosFlere fotos
Flere fotosFlere fotos
Flere fotosFlere fotos
Flere fotosFlere fotos
Flere fotosFlere fotos

Værelsesmuligheder

Hotelbedømmelse

8,0
Meget godtBaseret på 1706 anmeldelser

"Rigtig godt budgethotel. Storartet beliggenhed."

Fremragende budgethotel

Fremragende forretningshotel

Fremragende byhotel

8,0
Meget godtBaseret på 1706 anmeldelser

"Behagelige senge. Tæt på offentlige transportmidler. Rummelige værelser."

Fremragende budgethotel

Fremragende forretningshotel

renlighed
8,8
Service
8,4
Beliggenhed
8,1
Morgenmad
7,4

Beliggenhed

8,1

Storartet beliggenhed

Perfekt beliggenhed. Sikker parkering. Rigtig gode shoppingmuligheder.

Godt at vide

Check ind fra:
14:00
14:00
Check ud inden:
12:00
12:00

Hotelbeskrivelse

Fra Hotel Derby Barcelona i Barcelona (Les Corts) er der kun 5 minutters kørsel til Camp Nou og Casa Milà. Gæsterne har blandt andet adgang til et forretningscenter, hurtig udtjekning og en flersproget medarbejderstab. Lufthavnstransport tur-retur er til rådighed mod et tillægsgebyr (døgnet rundt), og selvstændig parkering (tillægsgebyr) findes desuden på stedet.

faciliteter

Mad og drikke

Internet

Concierge

Business

Helse og fitness

Roomservice

Generelt

Førstehjælpsrum, Røgfri etage, Solbadeområde, Wi-Fi på fællesområder, Kæledyr tilladt, Opvarmning, Flersproget personale, Ikke-ryger, Wi-Fi, Elevator, Pengeskab, Vaskeservice

Fritid

Spabad, Spa, Massage, Sauna

På værelset

Spabad, Opvarmning, Strygejern, Balkon, Aircondition, Pengeskab

Tjenester

Piccolo, Daglig avis, Vækningsservice, Børnepasning, Bagageopbevaring, Valutaveksling, Roomservice, Concierge

Helse og fitness

Motionscenter, Pool, Fitnesscenter

Regler

Hurtig check-in, Hurtig check-out, Døgnåben reception

Mad og drikke

Café, Bar, Restaurant

Internet

Internetadgang, Wi-Fi

Parkering og transport

Biludlejning, Transport til/fra lufthavnen, Parkering

Medier og teknologi

Fax

Business

Forretningscenter, Mødefaciliteter