Moxy Amsterdam Houthavens

8,4
Meget godt (2661)

Flere fotosFlere fotos
Flere fotosFlere fotos
Flere fotosFlere fotos
Flere fotosFlere fotos
Flere fotosFlere fotos
Flere fotosFlere fotos
Flere fotosFlere fotos

Værelsesmuligheder

Hotelbedømmelse

8,4
Meget godtBaseret på 2661 anmeldelser

"Rigtig godt til rejser med venner. Tæt på centrum og offentlig transport. Flot pool. Fantastisk stemning."

Godt byhotel

Fremragende fitnessområde

8,4
Meget godtBaseret på 2661 anmeldelser

"Stilfuldt hotel. Smuk arkitektur. Pæn bygning."

Godt byhotel

Fremragende fitnessområde

Stemning
9,6
Internet
9,5
Bar
8,9
faciliteter
8,5

Beliggenhed

6,9

Beliggenheden er ok

Fantastisk by. Fremragende beliggenhed. Ideel beliggenhed.

Godt at vide

Check ind fra:
15:00
15:00
Check ud inden:
12:00
12:00

Hotelbeskrivelse

Med et ophold ved Moxy Amsterdam Houthavens har du en base i centrum af Amsterdam, blot 10 minutters kørsel fra Westergasfabriek Kulturpark og De 9 gader. Gæsterne har blandt andet adgang til et forretningscenter, hurtig indtjekning og hurtig udtjekning. Planlægger du et arrangement i Amsterdam? På dette hotel er der lokaler til rådighed på 272 kvadratmeter, inklusive konferencelokaler. Selvstændig parkering (tillægsgebyr) er til rådighed på stedet.

faciliteter

Mad og drikke

Internet

Business

Helse og fitness

På værelset

Tv, Skrivebord, Opvarmning, Hårtørrer, Tv, Brusebad, Aircondition, Pengeskab

Generelt

Tv, Gratis Wi-Fi i fællesområder, Bryllupsfaciliteter, Kæledyr tilladt, Wi-Fi på fællesområder, Receptionsområde, Vestlig restaurant, Røgfri etage, Butikker, Opvarmning, Tv, Elevator, Wi-Fi, Vaskeservice, Pengeskab, Ikke-ryger

Mad og drikke

Café, Bar

Tjenester

Vækkeur, Bagageopbevaring

Parkering og transport

Transportservice, Biludlejning, Parkering

Fritid

Skønhedssalon, Spillelokale, Natklub, Bibliotek, Massage, Sauna, Spa

Helse og fitness

Tennisbane, Cykeludlejning, Fitnesscenter, Pool

Regler

Hurtig check-out, Hurtig check-in, Døgnåben reception

Internet

Wi-Fi

Business

Forretningscenter, Mødefaciliteter